Friday, March 29, 2013

CC: CommunicatieCampagne ~ CultuurCentrum, de Kleef-voor-cultuur-campagne voor kids!


In de periode 2007-2011 werkte ik voor het cultuurcentrum te Aalst mee aan de ontwikkeling van een educatieve werking. Cultuur-educatie is zeg maar mijn ding.

Naast het ontwikkelen en begeleiden van workshops op maat voor bijvoorbeeld het Pipi-Langkousfestival gaf ik in 2010 nog een aanzet voor een communicatie-campagne die zich specifiek zou richten op de jongeren. Samen met het hele communicatieteam en de educatieve medewerker ontwikkelden we een geslaagde promotiecampagne. Met het einde van mijn tijdelijk contract in zicht werd het integrale ‘communicatieplan’ dat ik opstelde nooit geïmplementeerd, maar het onderzoek voor- en het opstellen van dit ‘communicatieplan’ vormde een uitstekende leerschool ( aanpak en methode, contacten en achtergrondinformatie) voor latere projecten.

No comments:

Post a Comment